ByeCityDeal.

 2010.03.27. 13:35

 

Tegnap volt az utolsó napom a régi munkahelyen, és ezzel voltak így még rajtam kívül öten, úgyhogy kollektívan elmentünk egy pubba (Wetherspoon). Kemény egy percnyire van az irodától, eddig jutottunk, és ott is ragadtunk egész estére. Nagyon aranyos volt mindenki, meghívtak a jövő heti ivásra is, szóval alakul a társaság. Szerencsére a csaj, aki a közvetlen főnököm volt, és nem bírtam elviselni, nem jött el. A harmadik kör tequila után ráadásul kiderült, hogy mások is egy robotnak gondolják, és nem csak szerintem az. Aztán persze nagyon ment a fuckinggermanpeople-zés (ti. a cégvezetők mind németek), vicces volt, mert tényleg két lábon járó sztereotípia az összes menedzserünk.

Kezdetnek nagyon jó volt ez a munka, pont ezt az egy hónapot jól ki tudtam használni arra, hogy egy kis rálátást szerezzek, hogy hogy is mennek itt a dolgok. Ha még egy hetet kellett volna maradnom, akkor viszont biztos megőrültem volna, úgyhogy éppen időben jött a váltás: hétfőn irány Notting Hill és az új munka!

 


A bejegyzés trackback címe:

https://fiveoclockfire.blog.hu/api/trackback/id/tr601872757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása