Munkahelyi furcsaságok.

 2010.03.08. 22:48

A mikrón nem tudod beállítani sem a wattot, sem a percet. Van helyette húsz gomb, mindegyikre ráírva, hogy leves, hal, tészta, krumpli, pizza, marhahús és így tovább. Az, hogy ez mit takar (hány wattot vagy mennyi időt), a képzőerődre bízzák. Volt néhány tanácstalan percem a tejberizsemmel.

Ha rendelünk valamit (pl. írószert, számítógép-tartozékot vagy bármit), amiről utólag kiderül, hogy mégsem kell, vagy nem olyan, mint amilyet szerettünk volna, nem küldjük vissza és sírunk a pénzért, hanem odaadjuk egy iskolának vagy eljótékonykodjuk.

Ma vettem észre, hogy kábé fél percnyire van tőlünk az itteni Grey. Azt hittem, hogy a budapesti irodájukat nem lehet überelni, de azt hiszem, mégis lehet. Bár ezt csak kívülről láttam, de el tudom képzelni, hogy milyen lehet belülről. (Biztos ami biztos, valamelyik nap otthagyok náluk egy CV-t, hátha…)

Van egy Social Media Manager srác, aki mióta ott dolgozom, álmos. És a borostája is ugyanakkora. Nem tudom, mi történhet vele éjszakánként.

Az utcában, ahol az iroda van, minden második üzletben jeggyűrűt vagy menyasszonyi ruhát árulnak. Úgy látszik, a City-ben dolgozók ebédszünetben ilyeneket vásárolgatnak. Én a Tesco-ba járok ki 1 fontos szendvicsért. Kinek mi a hobbija.

Minden nap van valaki, akin rózsaszín ing van. Minden nap. De valahogy rotálnak, mert ugyanazon az emberen még sosem láttam kétszer. Sőt, olyan sincs, hogy ketten ugyanazon a napon rózsaszín ingben vannak. Szerintem Google Docs-ban osztják be maguk között, hogy mikor ki a soros.

Az egyik sales-es srácot úgy hívják, hogy Tschötsch.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://fiveoclockfire.blog.hu/api/trackback/id/tr851822761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koosv 2010.03.09. 12:49:15

Ezek nagyon jók! :D Az elsőkön még csak magamban kuncogtam, de a Tschötschön hangosan felröhögtem. A kollégáim furcsán néztek...:P

Prím Letöltés · http://letoltes.prim.hu/ 2010.03.09. 14:23:46

ezek a social media managerek már csak ilyenek:) én is egyen álmos arccal vagyok benn, attól függetlenül, hogy 10kor mentem aludni vagy hajnali 5kor értem haza.

amúgy a vándor rózsaszín ing legendájáról még nem hallottál?;)
süti beállítások módosítása